ETUSIVU KUKA? YHTEYDET
ETUSIVU
KUKA?
AIHEET
MATKAT
YHTEYDET

1. syyskuuta 2014

ENSIMMÄINEN PÄIVÄ YLIOPISTOSSA

Ensimmäinen päivä yliopistossa takana. Ihan tajutonta. Surrealistista oikein. Oon niinku fuksi. Yliopistossa. Whaaat? Miten mä tänne päädyin?

Tutustuin tänään ihmisiin, jotka vaikuttaa aika huikeilta (ne lupasi lähteä mun kanssani tutkimaan paikallisia kirppareita), ja löysin itseni pubista juomasta Russian Earl Greytä kello 12. Mulla ei ole vieläkään mitään käsitystä siitä, mitä journalistiikan opiskeleminen yliopistossa käytännössä meinaa, mutta onneks tuutorit kertoi, mistä löytyy Jyväskylän parhaimmat baarit ja missä journalistit laulaa karaokea lauantai-iltaisin (huomaa voimakas sarkasmi rivien välissä).

Muutto sujui mutkitta. Uusi sänky on hämmentävän pehmeä verrattuna edelliseen (en kyl valita), mun huoneessa on kaaos ja täällä kämpässä on ihan jäätävän kylmä ja joudun pitään villapaitaa ja kaksia villasukkia ja silti mun solut on syväjäässä.

Kämppis perehdytti joukkoliikenteeseen ja karkkikauppaan ja itsekseni löysin pyöräreitin kampukselle (matkaa vaan joku kaks kilsaa, jes!) ja se on sellanen tosi rauhallinen, melkein maisemareitti, kun siinä on upeita graffiteja ja paljon vihreetä puistoo matkan varrella.

Huomenna ohjelmaa merkitty kalenteriin kahdeksitoista ja puoleksi tunniksi. Ough. En tiedä miten selviän hengissä.

En muuten itkenyt eilen illalla. Paitsi ihan vähän, kun katsoin Frendejä ja Joey luki Pikku naisia ja sai tietää, että Beth kuolee. Mut en tiedä lasketaanko sitä.

Ensimmäinen iltani yliopisto-opiskelijana päättyi croisanttiin. Maistui hyvältä.

Jään tarkkailemaan tilannetta.


Yliopisto-opiskelija Ulla Jyväskylästä kuittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, ihana! ♥