ETUSIVU KUKA? YHTEYDET
ETUSIVU
KUKA?
AIHEET
MATKAT
YHTEYDET

21. toukokuuta 2014

KAIKKI ALKAA PITKOSPUISTA


Ärrrrsyttääää! Mulla on aikapula! Kolmen päivän verran oon tehnyt töitä sairaalahuoltajana ja TYKKÄÄN!, koska kyseessä on monipuolinen työ ja siinä näkee paljon kaikenlaista (toisaalta inhoan, koska lääkärien työhuoneita siivoillessa oon nähnyt hirveen paljon tosi mielenkiintoisen näköisiä kirjoja ja tulee sellainen fiilis, että entä jos musta sittenkin tulee lääkäri? enkä haluu sellaista fiilistä, kun oon justiinsa hyväksynyt, että musta ei tule lääkäriä. enkä jaksa lukea. mutta jos voisin alkaa lääkäriksi lukematta, niin medicine, my baby, i’m yours.), mutta kahdeksan tunnin työpäivän jälkeen pitää alkaa leipoa yo-herkkuja pakkaseen ja sen jälkeen ei oikein jääkään enää aikaa millekään muulle, kun pitää jo mennä nukkumaan. Siksi mulla on varastossa järjetön määrä postauksia, jotka haluaisin postata, mutta joille ei ole ollut aikaa. Siksi mulla on hyllyssä 30 kirjaa, jotka haluaisin lukea, mutta joille ei ole ollut aikaa. Siksi mulla on miljoona kaveria, joita haluaisin nähdä, mutta joille ei ole aikaa.

Ok. Ehkä mun ei pitäisi syyttää aikaa kaikesta. Oon nimittäin myös ollut tosi hyvä keksimään itselleni tekemistä niille hetkille, kun on ollut pari minuuttia luppoaikaa. Onnistuin esimerkiksi tähän kaikkien yo-juhlajärjestelyjen keskelle buukkaamaan itselleni kirpparipöydän. Oon myös lukenut John Greenin The Fault In Our Starsin (LUKEKAA SE! Nerokas, filosofinen, hirveä, nenäliinavarastot tyhjentävä, kaamea, hirveä, ihana, suloinen, hauska, valloittava, hirveä. Lukekaa!), käynyt leffassa katsomassa Outolinnun toisen kerran (enkä vieläkään voi hyväksyä sitä Fourin näyttelijää, koska vaikka se on suloinen, se näyttelijä on liian vanha!) ja katsonut Greyn anatomiaa (mikä on tietysti omiaan lisäämään ”haluan ehkä sittenkin lääkäriksi” –oireyhtymää).

Mutta silti: aikapula. Ärrrrsyttävä aikapula. Siksi nämä viime torstaina napsitut kuvat ilmestyvät tänne blogiin vasta nyt.

Torstai oli kyllä hieno päivä. Ensin näin Anniinaa salaatin merkeissä ja korkattiin myös tän kesän jäätelökausi Hämeenlinnan torilla, ja sen jälkeen Emili yritti eksyttää mut metsään valokuvausreissulla (koska mun suuntavaistolla onnistun eksymään jopa pitkospuita seuratessani). Juteltiin tulevaisuudesta, leffoista, unelmista, maailmasta. Hienoja naisia ja hienoja ajatuksia. Olisipa jokainen päivä tollanen kun noiden leidien kanssa!

Nyt menen nukkumaan. Huomenna näen aamupäivällä kaksi niistä miljoonasta kaverista, jotka haluaisin nähdä ja illaksi menen töihin ensimmäiseen iltavuorooni. Pitäkäähän peukkuja, ettei mikrobit ja pölypunkit syö mua.

Terkuin Ulla


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, ihana! ♥